Måndag - Lussekatter

Dagen började med lek och bus innan det var dags att göra sig klara för bmbesöket i stan, åkte dit och kom precis bra i tid. Sen var det vidare till affären för veckohandling, lagom tills jag plockat alla varor tittade jag i plånboken och självklart hade jag glömt bankkortet hemma som tur var kunde pappa hämta det åt mig så jag slapp gå tillbaka med alla varor.

Sen köpa prydnadstomte och ett par småsaker innan vi åkte hemåt. Sötnosen somnade i bilen så jag passade på att tanka bilen så han skulle få sova lite längre.

Hem och äta lunch och sen mer mys och lek innan jag startade lussekatts bak, tänkte passa på så det finns i frysen. Lagom tills de var färdiga var det dags att göra lite mat.

Myskväll framför tvn och testa ny glögg samt lussekatt och sen stupa i säng.






Kommentarer
Postat av: Hanna W ❥ BF 2013

den där glöggen måste jag prova :}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback