Fredag - Mamma träff på Ikea

Var iväg på mamma-barnträff på Ikea, riktigt trevligt. Åt lunch och strosade runt i varuhuset, hittade endel fint men blev inga inköp gör min del denna gång. 
 
Blev en sväng på coop för att köpa lite godsaker till helgen innan vi sa hejdå och åkte hemåt, sötnosen var trött och somnade i bilen där sov han sen 1,5 h. Myseftermiddag med lek och bus och sen tog Robin med Melvin till lekplatsen och affären medans jag fick vila lite. Behöhde vilan med tanke på hur mycket sammandragnigar jag haft tidigare under dagen.
 
Ordnade lite enkel middag, jag åt soppa som fanns i kylen och de andra åt en mix med köttfärs och grönsaker, inte nån speciell mat direkt men ingen var så sugen så det fick duga. Senare på kvällen blev det endå mys framför tvn med chips och dip samt godis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback