Lördag - Promenad och innemys

En kylig dag, efter frukost och lite bus bestämde vi oss för att trotsa kylan och ta en promenad hela familjen. Skönt att komma ut iaf, bra att få lite motion och luft så man orkar dagen lite bättre.
 
Väl hemma var det lunchdags för Melvin och sen sovdags. Under tiden han sov passade vi på att fixa lite och ta det lugnt.
 
Lekte och busade på eftermiddagen och sen var det dags att göra mat, Melvin fick lövbiffsgryta och pasta och jag och Robin åt Lövbiff med pommes och vitlökssmör samt beasås.
 
Sen när det var dags för att sova för Melvin började krångelkvällen, han somnade nästan men inte helt hela tiden till slut fick vi ta honom till oss vid tvn där han nästan somnade och sen tillslut somnade helt och fick sova så tills vi själva skulle gå och lägga oss. Blev endel skrik från Melvin under kvällen och jag kände mig helt slut.
 
Somnade som en stock när jag väl fick sova.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback