Måndag - Mysig höstdag

Idag har varit en riktigt mysig höst dag, Melvin och jag stannade i sängen och gosade innan vi gick upp sen frukost och så läsa bok tillsammans i soffan o så mera gos. Sen sprang han runt med alla leksaker och jag passade på att starta både diskmaskin och tvättmaskin. Sen plocka bort resväskor som stått framme och äta lunch.
 
Därefter sovdags för Melvin och jag passade på att baka en liten rulltårta och ta ett varv med dammsugaren. Sen mys och gos samt mellanmål när han vaknat igen. Hängde tvätten och efter en stund kom även Robin hem. Skrev upp handlingslista och fixade snabb kvällsmat, korv med bröd. Ibland får man ta det enkelt, särskilt när man iaf har ätit ett stadigt mål mat tidigare på dagen.
 
Åkte iväg och handlade mat och nödvändigheter så nu ska vi väl klara oss ännu en vecka ;) De sålde ut sandaler till barn för 30kr paret på affären men vet ju inte alls vilken storlek Melvin har nästa sommar.
 
Hem och söva Melvin och sen har jag suttit med virkning igen och så datorn en stund. Har också kikat på bärsele idag och bestämt att vi ska beställa en ergobaby eftersom den fungerar till båda barnen sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback