Tisdag

Mysdag hemma, soligt ute men så kallt. Hade ingen ork att ta en promenad som jag hade tänkt. Myste i soffan och läste böcker och lekte med bilarna. Sen lite småfix här hemma med disk och plockande.
 
Sen var det lunch, och så mera mys innan sötnosen fick sova middag. När sötnosen hade somnat så fick jag se min stora älskling köra förbi utanför också :) Mysigt att få se honom lite snabbt på håll, saknar honom massor när han är på jobbet <3
 
Sötnosen sov länge så jag hann se ett serieavsnitt och bara njuta av lugnet, välbehövligt ibland. Sen när han hade vaknat var det bara att ställa in maten i ugnen, skinkstek i lergryta så den skulle stå inne i 2 timmar. Medans sötisen fick mellanmål passade jag på att skära sallad till maten. Mer lek och sen skala potatis och fixa lite mer tillbehör till maten. Därefter kom Robin hem från jobbet och Melvin blev så glad <3 Han saknar sin pappa om dagarna minsann!
 
Fixade såsen till maten och sen åt vi middag, blev kanon bra och både Robin, Melvin och pappa tyckte det var riktigt gott :) Härligt när man lyckas riktigt bra med maten.
 
Titta på tv och sen lägga Melvin för natten och så mer tv. Snart ska jag gå mot sängen, tänkte se lite nyheter först.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback