Fredag - Innemys, bak och vovvebesök

Efter en jobbig natt hade jag och sötnosen en lugn morgon, mys i soffan och lek. Efter lunch fick sötnosen sova i vagnen på  altanen medans jag bakade muffins och plockade/städade. Fick undan Melvins sommarkläder så nu är det bara de som ligger i tvätten kvar.
 
När sötnosen vaknat ville han gosa och sen fick han mellis och leka medans jag fortsatte plocka. Robin kom sen hem och efter det gick vi till affären tillsammans för att handla lite så att jag kunde baka chocolate chip cookies :) Väl hemma gjorde jag middag till sötnosen och fixade lite smått innan jag började baka kakorna.
 
Badade sen sötnosen och gav välling och innan sängdags kom även pappa, Ankie och Zorro(hunden) hit. Melvin blev jätteglad och ville klappa, han sa vovve,vovve! hela tiden :)
 
Efter att Melvin var lagd såg vi Fångarna på fortet och åt ,middag, kött, potatisgratäng och kryddsmör :)  En liten stund vid datorn också och sen var jag helt slut.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback