Mysig Söndag

Dagen har varit riktigt lugn och mysig, frukost hela familjen sen dusch. Efter det lek och mys innan Robin åkte till jobbet. Hänga tvätt och så göra lunch till sötnosen. Melvin fick egengjord pizza till lunch, han somnade nästan när han tog sista tuggorna min lilla sötnos! var bara rakt i säng efter lite avtorkning och han somnade på 1 minut.
 
Under tiden Melvin sov satt jag med bloggdesign, tar sin lilla tid kan jag meddela särskilt när man har svårt att bestämma sig. När Melvin vaknat myste och lekte vi lite mera och så var det dags för lite mellis. Efter det kom min syster hit och umgicks ett par timmar, passade på att klippa Melvin när syster var här så han skulle sitta lite mer still. Sen var det matdags för mig och sen bad och sova för Melvin.
 
Nu sover Melvin sen ca 1 timme och jag har passat på att diska undan lite och dra ett varv med dammsugaren. Nu ska jag ta det lugnt vid datorn och kika på tv ett tag innan jag ska sova själv. Robin kommer inte hem förräns om 2 timmar så jag lär ligga nerbäddad och kanske sova då.
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia - Mamma till Melwin ♥

Är du gravid igen? :) Tänkte på din graviditets-grej i din meny ;)

Svar: Ja :) I Januari ska Melvin få ett syskon
summermom.blogg.se

Postat av: Felicia - Mamma till Melwin ♥

Åh vad kul! Stort grattis :D

Svar: Tack :)
summermom.blogg.se

2012-09-03 @ 20:37:32
URL: http://feliciasbebis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback