Onsdag &Torsdag

Onsdagen var riktigt höstig och regnig, inte så man fick lust att gå ut alls. Myste hemma med min lilla sötnosen under förmiddagen, sen sov han länge efter lunch och jag hann både dusch o kladdkakebak o lite annat :) Hann med ett par maskiner med tvätt och fikade med kladdkaka och grädde :)
 
Lugn kväll hemma och så passade jag på att montera ihop nya vagnen, dock så är den undanställd så den kommer inte användas ännu. Väldigt nöjd med den redan nu, så smidigt att kunna använda med babyskydd och allt på. Sent i säng då jag pysslade med alltmöjligt.
 
Torsdag Var även det en hemma dag, dock var vi ut en sväng på eftermiddagen. Melvin var på gnäll humör av okänd anledning men efter lunchen blev det bättre. Sov länge igen så jag fick andas lite och njuta av lugnet ;)
 
När Robin kom hem så lagade jag lite mat, blev en ugnspannkaka med grädde och sylt till. Enkelt och smidigt när allt fanns hemma. Efter maten kom J och köpte paraplysulkyn vi hade till Melvins babyskydd, den kommer inte komma till användning för oss så då är det bättre den används än bara står o samlar damm samt tar plats.
 
Lite småfix och sen lägga sötnosen. Lugn kväll framför tvn och så sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback