Onsdag

Började dagen lugnt, vaknade vid 04.30 o hade ont i benet o ryggen så va upp på toa och tog värktablett. Somnade om och blev väckt kl 07 av en glad sötnos som stod i sin säng o sa "brum brum!" Mys i sängn och sen upp och äta frukost efter det obligatoriska blöjbytet.
 
Sen myste vi i soffan, sötnosen gosade hela tiden med mig. Diskade och plockade undan lite och lekte. Lunchdags och sen sovdags för prinsen. Passade på att färga håret och dammsuga under tiden, lagom till att jag hade fuschat ur hårfärgen vaknade han igen. 
 
 
 Lite mellis och sen gick vi till lekplatsen. Väl där satt han först i sandlådan en bra stund. Robin kom dit när han kom från jobbet och sen gick vi hem så jag kunde påbörja maten.
 
Efter maten var det lugnt en stund och sen fick Melvin ett bad innan det var läggdags. Satte mig sen vid datorn en stund innan jag la mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback