Söndag - Mys och fix

En underbar dag, först lugn morgon bara jag och Melvin. Efter frukost satt vi vid tvn och såg Fem myror som han gillar :) Sen klädde vi på oss ytterkläder och gick till lekplatsen, underbart höstväder och sötnosen var på sitt bästa humör :) Han sprang och gick glatt hela vägen dit.
 
Efter att vi lekt klart gick vi till affären, köpte en hel kyckling att ha till dagens middag :) När vi var hemma igen så  var det nästan lunchdags, blev rester av gårdagens taco för Melvin. Efter lunch började jag blåsa ut luften ur Melvins pool, sen startade vi en tvättmaskin innan Melvin fick sova middag på altanen. Medans sötnosen sov passade jag på att duscha och städa. Bytte också gardiner i sovrummet till ett par lite mer höstigare.
 
När sötnosen vaknat ville han mysa med sin morfar så jag fortsatte ta ur luft ur poolen. Sen var det dags för mellanmål och jag gjorde klar kyckling för ugnen och satte in eftersom den ska stå ett bra tag. Efter det kom syster med sambo en stund :)
 
Maten blev klart och strax efter det åkte de hem medans vi satte oss och åt, blev toppen bra och alla åt med god aptit.
 
Hann hänga ännu en maskin tvätt och sitta här en stund också, och nyss har vi ätit jordgubbsmousse till efterrätt :) En riktig toppen Söndag börjar lida mot sitt slut. Resten av kvällen ska jag bara mysa med min stora älskling i soffan eftersom att han jobbade hela dagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Goa unge <3

Svar: Ja finaste prinsen!
summermom.blogg.se

2012-09-09 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback