Tisdag - God middag och äppelkaka

Dagen började lugnt och mysigt (som alltid?), efter frukost och mys vid tvn åkte Robin för att hämta bilen i stan och jag förberedde kvällensmiddag Köttfärslimpa. Perfekt att förbereda och sen ha i kylen.
 
Sen var det lek och mys innan jag lagade lunch till Melvin och efter lunch tupplur för sötnosen. Under tiden Melvin sov åkte jag före till farmor och farfar då farmor skulle hjälpa till att sy upp ett par av Melvinsbyxor och sy om klänning åt mig. Blev kvar ett tag och lagom tills vi fikade kom Robin dit med Melvin, fick med oss lite äpplen från deras träd. Åkte hem när det var dags att ställa in middagen i ugnen.
 
Middagen blev supergod och Melvin satt och sa "mmm" hela tiden :) Efter middagen var det mys med sötnosen innan han skulle ha välling och sova. Började med placeringskort när Robin la Melvin och så gjorde jag äppelkakan. Tänkte ta med mig halva imorgon då jag och Melvin ska träffa ett par andra mammor och barn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback