Årslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, reste till Turkiet bland annat
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej faktiskt inte, skönt med ett år utan dödsfall!
5. Vilka länder besökte du? Turkiet, Spanien (Teneriffa), Storbrittanien x2
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Nej, eller en storvinst vore ju inte fel ;)
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 15 september när jag äntligen fick min man <3
8. Vad var din största framgång 2012? Framgång? Tja det bästa jag gjorde var iaf att gifta mig och det är något viktigt för min del :)
9. Största misstaget? Inget jag kommer på men gjorde säkert flera
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej inte mer än vanliga förkylningar
11. Bästa köpet? Resorna och bilen samt nya datorn
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bil, dator och resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Bröllopet samt födelsen av min finaste systerson <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Stiftelsen - Vart jag än går
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Njöt av alla fina dagar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Haft det tråkigt
18. Hur tillbringade du julen? Julafton med släkten hemma hos faster med familj, juldagen hos min mamma och sen annandagjul hos farmor och farfar med familj och släkt :)
19. Blev du kär i år? Nej, men är redan kär i mina fina killar.
20. Favoritprogram på TV? Big bang theory & 2½ men
21. Bästa boken du läste i år? Läste inga speciella böcker
22. Största musikaliska upptäckten? One direction
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Gossipgirl serien på dvd
25. Något du önskade dig men inte fick? Storvinst 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Flyttade möbler här hemma, åt mysig middag med mina älsklingar <3
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inte direkt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Vardaglig, ganska enkel
29. Vad fick dig att må bra? Mina kära älsklingar och familj/vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen
31. Vem saknade du? Vänner som bor långt bort & självklart mormor och morfar <3
32. De bästa nya människorna du träffade?  Lilla underbara Theodor såklart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback