Mysdag!

Blev en mysdag hemma förutom en sväng på kvällen då.. När jag gick upp vid ca 8.30 var det frost utanför när jag drop upp persiennen! Kände mig mer frusen direkt av att se det. Myste med sötnosen och så gjorde vi oss redo för dagen. Passade på att gå till affären och köpa lite katrinplommonpuré och så blev det en kort runda till eftersom att Melvin hade somnat. Var verkligen friskt ute idag så kan tänka mig att han tyckte att det var skönt att sova ute då!

Mitt på dagen kom en kille hit för att mäta fukten i köket där det är vattenskada. Blev lite mer bus och lek innan jag gav Melvin smakprotion av både potatis och katrinplommon, han åt upp båda skedarna :) Så duktig kille!!

Sen var det lunchdags för mig med innan Robin kom hem från jobbet. Skönt att få hem honom tidigt när han åkte så tidigt imorse med. Passade på att göra lite frozen yogurt då också :)

Hade en lugn eftermiddag och sen åkte vi till Gränby centrum för att kolla på finkläder till Melvin att ha efter dopceremonin, hittade på en gång :) Har ju letat i flera veckor så det kändes skönt! Innan vi åkte hemåt igen så blev det mat där och så köpa en smakessens till bakning samt ersättning till Melvin.

Imorgon är det träning på förmiddagen efter att Robin slutat jobbet som gäller, sen ska vi hem och så ska jag baka kakor som jag tänkte ha på dopet om de blir lyckade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback