Skolveckan gjord

Veckan i skolan är nu avklarad, har faktiskt gått rätt fort.. Är såklart trött men de e inte nått man kan göra åt..

I måndags kunde jag inte gå pga. illamåendet så va bara till o vila. Annars har jag varit illamående lite då och då men det verkar hjälpa att äta lite skorpor då.

Känner att smaker har förändras och jag är inte chokladsugen, annars älskar jag choklad. Samma med tacos, inte alls så gott. Är inte heller sugen på vitlök o jag brukar älska det..

Dricker juice på morgonen o den smakar annorlunda med nu..

Nu är det helg iaf och jag ska passa på att vila, skönt efter en skolvecka. Nästa vecka är det ju dags för vul på torsdagen. Längtar så mycket efter att få se bebisen som finns i mig o se att hjärtat slår o så.

Kommentarer
Postat av: Johanna Skåne

Ska bli kul att följa din blogg , hoppas det är okej att jag gör det !

Postat av: Johanna Skåne

Åh, vad bra !

Vore kul om du la in lite fler bilder och inlägg, om du har tid då!

Hur kändes det när du fick reda på att du var gravid?

2010-10-24 @ 13:03:17
URL: http://bekkant.blogg.se/
Postat av: Johanna Skåne

jag kom på det sen att de finns ju itne så mycket att blogga om just nu när du inte kommit så långt in i graviditeten ! Åh vad kul !

2010-10-24 @ 20:28:59
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Tack för tipset !:)

Hoppas allt är bra med dig!

2010-10-24 @ 20:30:10
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback