Gekås Ullared shoppingen :D

Här kommer då den underbara shoppingen från Ullared :D Det jag köpte till mig själv kommer snart att läggas upp i min vanliga blogg :)

 Babygym Tinylove Gymini Super deluxe, mitt absoluta favorit fynd! 400kr kostade det.


1. Kudde till vagn
13kr 2.Täcke till vagn 50kr 3. Lakan till vagn 20kr/st


1.Spjälskydd 119kr 2.Bäddset spjälsäng 90kr 3.Täcke till spjälsäng 80kr
4.Plastad frotté 20kr


1.Nappflaska Mam ultivent 50kr 2.Vällingdoserare 15kr 3.Bitringar (kyl) 9kr/st
4.Babyfilt NallePuh 70kr 5.Haklapp/Dreggellapp 17kr


1.Pyjamas 50kr 2.Manikyrset baby 15kr 3. Vagnleksak dinglisar 60kr
4.Flaskborste 10kr


1.Scrapbookalbum 31" x 31" 40kr 2.Babystickers 7kr


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fina saker!! Längtar tills han kommer nu :)

Postat av: Carin

Men gud va bra att du la ut bilder och text, då kan jag använda de som min vän vet vad jag vill ha, när hon åker. Vad är spjälskydd för nånting, menar du de som är runt om, som skyddar från kanterna på sängen, eller är de runt madrassen mot kiss? handlade du inget mer till bebisen?

2011-02-21 @ 17:42:25
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Susann

Hej,



kollade här efter jag varit inne på familjelivstråden. Verkar som vi köpt en hel del samma! :)

Vill bara säga att den lilla barnvagnskudden var skit tyvärr! Om du vill använda den så tvätta den inte. Tänkte vara hygienisk och tvätta allt till bebisen men den kudden blev en påse med klumpar i av tvätten, tyvärr!



Lycka till med allt/Susann

2011-02-24 @ 14:12:26
URL: http://frun-pa-landet.blogspot.com/
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Jättefina saker du köpt :) Den nalle puh filten används flitigt här hemma, supermysig! Ångrar dock att jag inte köpte ett babygym där!

2011-02-26 @ 01:15:47
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: josefine

jag måste hålla med susann att kuden är skit! annars jätte4 fina saker, å babygymmet va supper fint, synd att de inte hade det när min dotter kom förra sommaren

2011-02-26 @ 17:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback