Mys

Dom senaste dagarna har varit super mysiga. Melvin har sovit som en prins o vaknat ca 2-3 gånger per natt, så vi har fått sova också. Känner mig inte alls så trött som jag trodde att jag skulle göra efter förlossningen :)

Tänkte skriva en förlossningsberättelse o lägga in här sen. Annars så har jag verkligen fått en lugn prins, äter o sover o myser mest hela dagarna, o han gnäller inte alls mkt :)

Igår var min syster här, hon var helt uppslukad av Melvin ^^ Han fick byxor och nalle :) Vi var också på en premiärtur med vagnen till affären, skönt att komma ut och Melvin tyckte om att ligga där. Perfekt att han gillar det så man kan gå många promenader framöver!

Idag är det nationaldagen och ja Melvins första, har varit hemma och myst + att vi har varit och handlat. Han skötte sig jättebra under handlingen och ja köpte minsta nappen åt honom eftersom att nästminsta är förstor!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Han är så söt lilla pojken! :)

Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Grattis! Så skoj att han äntligen är här! Så fina bilder på honom. :)

Och skönt att förlossningen gick bra.



Ha en bra dag! Ska bli skoj att se fler bilder och läsa din förlossningsberättelse.

2011-06-07 @ 08:49:17
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad härligt att han är så snäll! Han är ju otroligt liten och söt =)

2011-06-07 @ 09:55:02
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åhh han är så söt och skönt att allt verkar gå bra =) Kram

2011-06-07 @ 17:00:55
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback