Efterkontroll och shoppingtur!

Åkte till stan på morgonen för att gå på efterkontroll hos barnmorskan på MVC, det gick bra iaf och allt såg fint ut :) Sen åkte vi till Gränby C där jag köpte en ny vinterjacka, behövde en ny men hade tänkt vänta med att köpa men nu var den nedsatt med 500kr så då slog jag till. Ska dock prova dn med tjocka tröjor o så här hemma innan jag bestämmer mig för att behålla eller lämna tillbaka.

Köpte ersättning till Melvin med, dock hade de inte så många burkar så får komma tillbaka o hämta ut resterande en annan dag. Sen åkte vi vidare till Ikea där vi kikade runt, alltid lika kul o dessutom bra sätt att få lite idéer tills man får tag i lägenhet o kan flytta. Åt sen lunch och fikade i restaurangen där, kycklingfilé med pommes och beasås samt Äppelkaka. Melvin fick också lite mat för han blev hungrig så det var perfekt timing!

Därefter kte vi hemåt igen, har tagit det lugnt under eftermiddagen och kvällen :) Imorgon ska jag träffa syster och kanske Jennie med dotter på Gränby C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback