Onsdag - Underbart vårväder

Dagen började lugnt, bestämde att jag och Melvin skulle åka och handla mat men först kika i stan på kläder till mig att ha på helgensdop. Hittade inget som vanligt, tog bussen till Ikea där jag hämtade bilen och så åkte vi till Maxi för att handla mat.

Skönt att få handlat på dagen när det knappt är folk i affären så man lätt kommer fram dit man vill. Efter handlingen åkte vi hemåt och Melvin fick sova en stund. Då passade jag på att äta lite sen lunch utanför huset samt fota lite blommor.

Sen när Melvin hade vaknat så lekte vi och efter en stund kom Robin från jobbet. Lekte lite mer och hängde tvätten ute sen skulle vi försöka fixa Robins punkterade cykel.. Gick väl sisådär blir nog att köpa ett nytt däck också.

Efter trixande med cykeln tog jag en dusch och sen var det innemys. Åt middag och sen var det dags för Melvin att sova, han somnade innan jag hann lägga över honom i sängen då han åt sin ersättning i min famn.

Melvin var lite krånglig efter att han somnat så jag la mig tillsammans med honom i vår säng redan 20.30. Så fort Melvin somnat så somnade jag också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback