Fredag & Lördag

 
Fredagen började med mysfrukost med lillprinsen o så mys innan vi gjorde oss klara för att åka till Gränby C och handla ett par saker. Köpte bland annat virksaker så jag kan träna och göra en filt till mini. Sen blev det även mössa till Melvin då han behövde fler tunna mössor.
 
Efter Gränby blev det en snabbis till syster med familj för att lämna jeans och låna gravidjeans, skönt att kunna byta lite så man slipper köpa massor med gravidkläder. Använder mest klänning och kjol men skönt att kunna ha jeans då och då.
 
Hem o ge Melvin lunch o sen var det sovdags för honom. Undertiden han sov tragglade jag virkning, blev väl lite mer insatt iaf men lär behövs mer än så innan det verkligen kan bli en filt.
 
Mysmiddag på kvällen med kött, potatisgratäng och kryddsmör, gott! Sen mysigt framför Fångarna på fortet när Melvin hade somnat.
 
Lördag började med att sova lite extra, Robin tog upp Melvin o jag bara däckade när jag tänkte gå upp. Helt slut och trött i huvudet. Äta frukost och ta det lugnt innan det blev Gränby C igen eftersom Robin skulle fixa foto till sitt nya körkort.
 
Kikade runt lite mer och åt lunch på nya Foodcourt, sjukligt mycket folk eftersom det är lönehelg, dessutom uppträdde Panetoz så var ett jäkla liv.  Åkte sen bort till Ikea där det blev en fika innan vi åkte hem och Melvin fick sova.
 
Lugn eftermiddag ,med lek och bus och sen till affären för att handla lite godis. Fajitas till middag och sen var det bad och välling för sötnosen innan läggdags. Sen har vi suttit framför tvn och tagit det lugnt, ska snart sova eftersom jag ska iväg på klädbytardag imorgon. Får inte ta med vagnar dit så Melvin får stanna med Robin hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback