Tisdag - Fix i stan

Åkte och lämnade Melvin på förskolan och efter det tog jag och Alicia en promenad ner till stan i solen. Underbart väder ute. Laddade busskortet och kikade lite på H&M innan syster och Theo mötte oss. Handlade lite till Alicia och kikade efter något som jag kunde ha på mig på dopet. Ingen större framgång för varken mig eller syrran.
 
Åt lite lunch och kikade lite mer innan vi var tvugna att gå till förskolan och hämta Melvin. Åkte till syster där vi lekte i lekparken och sen umgicks lite mer innan vi var tvugna att åka hem för att äta middag.
 
Åt mat och sen lekte vi innan Melvin somnade för natten. Gosade med Alicia i soffan framför tvn innan jag gick mot sängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback