Magbild v.18 (17+0)

Här kommer veckans magbild :)


Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Du har ju blivit jättestor! :) Förstår inte hur du har lyckats dölja magen för alla.



Jag som tyckte att jag var stor när jag var gravid, men ångrar mig snabbt när jag ser hur stora alla andra varit i samma vecka. Nu har du visserligen gått längre, men du var mycket större än mig i v.15. Ska bli spännande att se hur det blir nästa gång.



Har jag tur är jag gravid i slutet av året. Kan knappt fatta det! :D Om 6-8 månader kanske jag är gravid!

Postat av: Anonym

Åh vad mysigt med bebis mage. Finns det nånting finare? :)



Hoppas du får en fortsatt bra dag.

mvh/ Mica

2011-01-03 @ 13:25:56
URL: http://mammamica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback