Ryggen..

Min rygg är inte mion favoritdel av kroppen just nu tillsammas med fogarna! Säger bara en sak AJ! Har ont varje dag så nu måste jag verkligen försöka vila mer... Dessutom brukar jag få ont ner i benen också vilket inte gör saken bättre... Känner att jag börjar bli mkt tyngre om magen nu också, men så är det när lillpojken i magen växer så mkt ;)

Men nu ska jag inte skriva enbart negativt, för det är sjukt mysigt när han bökar och har sig där inne och man dessutom kan känna hur stor han är <3 Älskar honom sjukt mycket redan och önskar att det kunde va juni nu istället!

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Ajdå, hur har det gått med foglossningen, har den blivit bättre/sämre?

Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma

Nej då, de växer inte igen.. Ja tog ut mitt i v18 me tjejen och v 12 me killen, å de gick bra...

Så jag tycker absolut du ska ta ur de, du har så kort tid kvar nu...

För å slippa få så fult hål sen!! de blir en helt annan sak när magen sjunker ihop sen efter barnet kommit, då e hålet inte snyggt om man haft staven i...

2011-04-06 @ 22:03:50
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback