Eftermiddagen/Kvällen..

Är fortfarande kvar på sjukhuset, blä säger jag bara med tanke på att de ej gör ngt. De stack Melvin i foten o kollade socker o nån mer sak men de e allt.

När läkaren kom på eftermiddagsronden så berätta jag om amningen så han skulle se till att någon från amningshjälpen på sjukhuset skulle komma imorrn o prata med mig samt ge mig tabletter för att stoppa mjölkproduktionen. Ska bli så skönt att hela tiden ha koll på mängden mat Melvin får i sig.

I natt skulle jag få sova tydligen så får nattpersonalen ta Melvin o mata när det är tid för det. Lär vakna iaf även om jag inte matar. Natt personalen blev charmade av min lilla sötnos ^^

Blev mat från subway när Robin kom hit samt en pytte promenad för att få lite luft. Resten av kvällen har jag mest tittat på tv och gosat med Melvin <3

Imorrn hoppas jag tiden bara springer förbi så vi får åka hem.



Kommentarer
Postat av: Marie

Men liten...=( Hoppas allt kommer sluta bra och att lilla Melvin kommer gå upp i vikt igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback