Lugn dag hemma

Blev en lugn dag hemma idag. Passade på att mysa med Melvin samt fortsätta plocka undan lite. Skönt att få bort alla saker som samlas här och var. Sen har jag kikat runt på nätet efter snygga saker till rummet, finns ju hur mycket som helst! Min sötnos har varit mysig idag även om det var gnälligt ett tag, hjälpte som tur var att ha i lite olja i ersättningen så han slapp ha ont i magen mer.

Tänkte sätta mig och fortsätta med Dopinbjudningarna men blev inget av med det, hoppas jag hinner klart med dem innan veckan är slut iaf.

Blev en liten kvällspromenad med Robin och Melvin efter maten, var ju så fint väder så då får man passa på att komma ut. Imorgon är det vägning på sjukhuset samt återträff med de som gick föräldrautb. på vårdcentralen, som tur är så är Robin ledig så vi kan åka tillsammans.


Tröttisen efter promenaden



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh så mys, han ser ut att sova väldigt gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback