Not so funny...

Händer nada här, Melvin har gått upp lite i vikt vilket iofs är bra men de tar ju inga prover eller något, de bara väger vilket jag kan göra själv hemma. Hoppas på att komma hem så snart det bara går, är så långtråkigt här men nu har jag iaf fått datorn hit då pappa kom förbi med den. Sen har jag pratat i telefon med mamma någon timme, och Robin ska komma efter jobbet. Han skulle varit här nu men var tvungen att jobba över då det var kort om folk idag, så han får verkligen en lång arbetsdag.

Nu väger min pluttis 4590g, eller ja imorse. Ska övergå till ersättning har jag bestämt då jag känner mig mer stressad nu över att inte veta hur mkt han får i sig genom amningen, dessutom är det såpass krångligt med mjölkfri kost så ska prata med läkaren på eftermiddagsronden så får vi se. Bjuder på några söta bilder på lillprinsen o så kanske jag skriver mer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback