Onsdag &Torsdag

Onsdagen började med rejäl huvudvärk efter en inte alltför rolig natt. Var rätt gnälligt på natten. Gjorde mig och Melvin klara och åt lite frukost. Sen spenderades större delen av dagen istan, handlade blommor, julklappar som pappa skulle ha, gran m.m.

Sen hemåt igen för att ge Melvin lite mat och ta det lite lugnt innan det var dags att åka till stan igen, denna gång för att gå med syster på Gränby C där hon och jag skulle köpa lite smått. Var proppat med folk och kändes väl inte sådär super kul direkt.

Väl hemma därifrån var det mer fixande här hemma, satte bland annat ihop årets julgrupper. Sen gick vi o la oss tidigt!

torsdagsmorgonen så vaknade jag utan huvudvärk vilket var riktigt skönt. Dessutom tog Robin Melvin en stund så att jag fick sova lite extra :) Så gulligt av honom eftersom han vet att jag tycker det är skönt med lite sovmorgon.

Fortsatte fixa saker hemma och städa tillsammans innan jag och Melvin åkte för att möta mamma/mormor i stan. Melvin blir så glad när han får se sin mormor :) Köpte en julklapp som jag lovat att fixa samt mottog ett paket som Melvin ska få i sin julstrumpa från sin mormor :) Väl hemma så stökade vi på lite mera innan det var dags att åka till faster med familj samt lite släkt och fira min kusin som fyllde 12 år!

Min andra kusin på 10 år tyckte att det var kul att sitta med Melvin och leka lite också :) Sen fick jag ju träffa min andra faster som snart blir mamma, finaste bebis magen! Hade så svårt att tänka mig att jag varit i princip lika stor om magen själv!

Blev iaf fika där och sen blev klockan snabbt mycket så vi åkte hemåt för att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback