Pepparkaksbak o handklappning :)

Dagen började lugnt, natten var helt ok. Robin tog upp Melvin så jag fick sova en stund extra :) Efter frukost tog vi fram 1 del deg och började baka pepparkakor. Kul men tidskrävannde, blev iaf 5 plåtar med pepparkakor!

När det väl var klart satte jag mig med lite julklappar som skulle slås in i papper och dekoreras. Sen var det dags för lite lunch för Melvin. Flera gånger under förmiddagen började han klappa händerna helt själv :) Min lilla sötnos! Lunchen han fick var fiskgrytan som jag själv har kokat ihop, det gick åt snabbt! Han verkade älska det, sen lite fruktpure efter det. Så skönt att han är så duktig på att äta mat :)

Eftermiddagen gick snabbt, myste en hel del med Melvin o så blev det lite småfixande också. Middagen lagade jag också, tomat och paprikasoppa med mozarella och vitlöksbröd till det :) Var jättegott så kommer defintivt att lagas igen!

Robin kom hem runt 20.30 från jobbet så då satt vi och pratade en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback