Kramp i benet..

I förrgår natt fick jag värsta krampen i benet, gjorde så himla ont och jag vågade inte sträcka ut benet på hela natten sen.. Nu har jag ont i den vaden fortfarande, inte kul direkt.. Hoppas det går över snart, är tydligen vanligt att man får kramp i benet iaf..

Sen har jag fixat i skolan så att en lektion byter sal så det är alldelles för mycket trappor till den salen vilket inte funkar för mig längre.. Hoppas verklígen inte att foglossningen blir så mycket värre, men tyvärr brukar det ju inte bli bättre när magen blir allt tyngre.

I övrigt mår jag bra, är fortfarande trött men det är nog för att de flesta dagarna är fullproppade.. Försöker sova ordentligt iaf o inte lägga mig alltför sent i veckorna.


Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Jag kommer att skriva om typ allt när jag är gravid. T.ex. lägga ut en bild för varje vecka - som du gör - samt lägga ut bilder på saker jag köpt och skriva om hur jag mår, vilka tankar jag har, namn, fosterrörelser, UL osv osv. Typ allt :)

Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 40

usch sån kramp har jag fått ett antal gånger, fy va ont det gör!



jag fick foglossning ganska tidigt och tänkte också som du, att det skulle bli värre eftersom magen växer och så. Men för några veckor sedan försvann det, gjorde bara lite ont när jag vände mig i sängen. Så det kan ju faktiskt bli bättre ändå :)

2011-01-30 @ 17:10:29
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback