Mysig förmiddag :)

Tidigt imorse när Melvin fått sitt "natt"mål så ville han inte somna om, så vi låg och myste i sängen till klockan var typ 7. Han var liksom klarvaken efter maten och låg och log mot mig, sötnosen <3

Sen va han lite halvgnällig en stund, antagligen på grund av bristen på sömn. Vid 10 tiden kom min mamma på besök en stund, med sig hade hon ett fint set med kläder till Melvin :) Så gulligt! Sen fick Melvin såklart mysa med sin mormor, så kul o se dem tillsammans! Självklart bjöd han sin mormor på ett stort leende :D

Strax innan 12 åkte hon hemåt igen och jag gick en super kort sväng runt kvarteret med Melvin i vagnen för att se om han var sugen på att sova, men nej inte alls. Därefter blev det liute lunch och så mys. Nu sover han hos mig i mei taien, inte konstigt han var trött utan någon sömn på förmiddagen!

Ikväll ska vi gå till min farmor och farfar och fira dem lite då de fyllt år :) Dit kommer även lite annan släkt så det blir säkert trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback