Trevlig dag och gnällig morgon

Dagen började gnälligt från Melvins håll, han ville bara bli buren hela tiden.. Men hans tänder börjar komma upp lite mer nu så tror det är därför. Hade så ont i ryggen där på morgonen så var bara ta tabletter o så fick Robin ta Melvin en stund. Har bestämt att vi ska köpa oss en bra bärsele sen, troligen en beco butterfly II så att vi kan göra annat samtidigt som vi har Melvin nära oss :) Men till att börja med ska jag sy mig en Mei Tai imorgon tills vi skaffar en riktig.

Åkte in till stan ca 11 för att träffa syrran och en vän med dotter till henne hemma hos dem. Hennes dotter är bara 3 dagar yngre än Melvin så det är lite roligt :) Fikade och pratade ett par timmar innan jag och syster gick vidare till Gränby C för att kolla runt lite. Köpte bara vaddering till mei tai projektet o sen var klockan så mycket att jag tog bussen hem igen. Åt lite mat o sen har kvällen gått i ett nafs.

Imorgon ska jag börja sy och sen ska vi till BVC för vägning och mätning, hoppas verkligen han gått upp ordentligt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback