Underbar natt och mysig dag :)

Natten till idag var toppen, Melvin åt sista gången vid 23 o sen vaknade han inte förräns kl 6 för mat :) Snacka om skönt att få sova så länge utan att bli väckt :) Tydligen hade det åskat under natten men ja märkte inget men jag sover ju rätt hårt förutom att jag hör melvin om han gnäller.

Matade iaf melvin vid 6 tiden sen låg vi o myste i sängen, gick inte upp förrän vid 9-10 tiden. Då funkade inte internet här hemma för routern var trasig trodde vi men va tydligen bara strömkabeln till den så det löste sig iaf!

Har under dagen bara varit inne o myst o kollat på saker vi vill göra o så i London. Gick en kort sväng till affären med o köpte varsin glass. Sen har jag kollat på serier o självklart myst med min lilla sötnos <3 Älskar honom mer än något annat i världen, skulle aldrig kunna leva utan honom!

Nu ikväll har vi ätit gott o snart så ska vi se någon film, troligen blir det Gnomeo & Juliet. Den verkar ju vara rolig iaf!

Önskar alla en trevlig fortsättning på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback