Stor pojke!

Märks verkligen att Melvin växer på sig där inne, särskilt när jag ligger på sängen och känner på magen.. Känns som han tar upp typ hela magen nu ju ;)

Han rör sig mer med stora rörelser nu känns det som, så han har nog fått det lite trängre i o med att han växer så fort. Längtar som en tok tills han är färdig att komma ut!

Märker också att jag är tröttare nu när jag börjar bli tyngre o att gå hela skoldagar är inte så jätte kul när man har ont.. Ska antagligen ta upp det med barnmorskan nästa gång..


Kommentarer
Postat av: Marie

Vi kan också låna men börjar bli less på att låna bil hela tiden. Vill ha en egen. Nu är vi ju ändå 25 år och jag har haft körkort i snart 6 år =P Börjar bli dags..haha. Har skjutit upp bilköp eftersom det kostar så mycket varje månad! huva...

Visst är man tröttare nu! Gå och stå längre stunder är ju jättejobbigt! Hoppas du kanske kan plugga en del hemma nu i slutet?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback