Ännu ett läkarbesök!

Då har man hunnit med ännu ett läkarbesök, känns inte som man gör annat än att åka till sjukhuset nu för tiden ;)
Fick ligga med ctg en liten stund, sen fick jag träffa en trevlig läkare :) Finns tydligen bra med på sjukhuset så det var ju skönt. Prata lite allmänt o man märkte att han lyssnade på mig, sen gjorde han undersökning. Säger bara aoooutch gjorde super ont, tryckte in naglarna i Robins hand under tiden ;) Han sa iaf att tappen har blivit kortare = mina förvärkar och sammandragningar har hjälpt :D Sen sa han att han irriterar lite extra så de kommer igång mer o utplånas :)

Var lite för tidigt för igångsättning då tappen va lite lång men ska tillbaka nästa måndag o då blir det troligen en igångsättning! Märkte bara en kort stund efter att ja fick sammandragningar :)

Känner mig riktigt nervös nu när det är såpass nära, men komer bli så underbart att få Melvin i famnen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback