Förlossningen

Blev ett besök på förlossningen i eftermiddags då jag tidigare idag trodde att det hade läckt fostervatten samt att jag hade lite molvärk i ryggen så fick åka in på en kontroll. Va inte vattnet som hade gått iaf, dom kollade med ultraljud också o mätte lite o han va exakt den storleken han ska va enligt datum så det var ju bra iaf.

Fick åka hem efteråt så då blev det minishopping sen köpte vi mat på subway. Hade nästan hoppats att d skulle va vattnet så jag äntligen skulle få lillpojken med tanke på att jag inte orkar mkt längre. Ska ringa fl nästa fredag och be om igångsättning men bara att vänta 1 vecka till känns jätte jobbigt med tanke på mitt mående.


Kommentarer
Postat av: Jennie - Med bebis i magen

sv: usch då, det lät inte alls kul. Hoppas du blir igång satt i vecka 38.. Det är inte lätt!

Jag förstår dig, jag har så fruktanvärt ont och har krämpor så imorgon blir det nog ett samtal till förlossningen!!

Godkväll!

Postat av: Rebecca - 18 år och gravid!

sv. Jo, jag ska prata med henne på torsdag. Är än sålänge bara i v.31, men lika bra att ta tag i det redan nu.

2011-05-13 @ 22:23:56
URL: http://reboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback