Läkarbesök

Varit på läkarbesök idag på bedömningsmottagningen. Gick inte alls bra, känner mig totald överkörd. Berättade hur dåligt jag mår o allt o sen börja jag gråta för jag mår så dåligt då satt hon o smålog mot mig! Sen säger hon att jag intew kan få igångsättning o att jag ska ta massor av citodon varje dag( Kraftigt smärtstillande med morfin!) så mqan blir helt borta. Kul liksom, dessutom fick jag prova ta på en gång o de hjälpte inte ett skit!

Sen ska jag få testa tens men om inte det hjälper vet jag inte vad som händer, mår ju så dåligt att jag får panik varje dag just nu men de verkar ju inte kärring bry sig om alls.


Kommentarer
Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

Tråkigt det där :( verkligen.. att man inte ska tas seriöst är ju helt.. stört?

De tycker väl att det är såhär man ska må när man är gravid de sista veckorna. Sinnessjukt! :( usch. Lider med dig iallafall. :/

Postat av: i min lilla lilla värld

Har du så ont? Varför vill du bli igångsatt? Det är ju 24 dagar kvar? Bebis mår ju bäst i mammas mage tills den själv vill ut =)

2011-05-17 @ 06:44:25
URL: http://saratilling.se
Postat av: Jennie - Med bebis i magen

destovärre blir man inte igångsatt om det inte är en fara för dig eller bebis, s var glad för det. Du får bara ta dina smärtstillande och vila, det är inte långt kvar och bebis kan komma när som!!

2011-05-17 @ 19:41:44
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback