Fredagsmys :)

Dagen började med att jag fick byta bajsblöja och sen gick vi och la oss igen i sängen för att gosa lite :) Somnade sen om och vaknade kl. 9, kände att det var dags att gå upp då vi skulle iväg och jag ville hinna baka cupcakes först.

Bakade lite cupcakes och myste vidare med Melvin samt gjorde mig klar. Sen åkte vi ungefär mitt på dagen och hämtade syster från jobbet sen hem till henne så fick hon mysa med Melvin medans jag tränade lite :)

Tillbaka hem till henne efter träningen och fika lite innan vi åkte till Gränby C där jag fixade lite småsaker samt handlade till kvällens mat. Blev Baconinlindad, fylld kycklingfilé :) Gott och smidigt! Sen lugn kväll framför tv´n :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Har jag missat! Är det någon kod?? Eftersom jag försöker sluta shoppa så mycket så slänger jag det mesta jag får hem =P DUMT av mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback