Lördagsskrik

Natten till idag var väl inte sådär jätte utvilande om man säger så, ena stunden lyckade Melvin sova lite sen nästa stund gnällde han som sjutton osv. så höll det på till och från hela natten. Var inte pigg när vi klev upp imorse men var ju tvungna att börja dagen endå. Kände redan då att denna dag skulle bli jobbig med tanke på att Robin skulle jobba sent också.

Tog en dusch och åt frukost innan Robin åkte till jobbet, sen börjat skriket och gnället som varade till och från under hela dagen. Kunde knappt höra vad jag själv tänkte. Oavsett vad jag gjorde så var Melvin inte nöjd. Som tur var kom mamma hit en stund och hälsade på så att jag slapp vara helt ensam och då höll sig Melvin lugn. Sen när hon åkte härifrån dröjde det inte länge innan han började skrika och gnälla o så höll det på typ 2h. När han äntligen lugnade sig så ville jag inte höra något mer utan bara njöt av tystnaden. Sen vaknade han igen för nån timme sedan så då var han nöjdare och satt och myste och lekte med mig till Robin kom hem från jobbet.

Nu sitter de tillsammans i soffan och myser lite, dock är det matdags för sötnosen nu så vi får väl hoppas att han vill sova för natten sen då. Tror att det skrikandet han hållt på med vissa dagar tillhör perioden han är inne i nu med tanke på att han också krånglar mer än vanligt med sömnen så förhoppningsvis är perioden snart över så vi alla får sova lugnt och skönt igen.


Sötnosen alldelles nyss, nu ligger han nerbäddad i sängen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback