Måndag o Tisdag!

Dagarna har gått med rasande tempo och det är endel att fixa inför dopet samtidigt som jag försöker kurera mig så hinner inte med datorn och bloggen särskilt mycket. Nu blir det iallafall ett inlägg om gårdagen samt dagen :)

Igår så var Robin ledig hela dagen så vi passade på att fixa lite smått men jag låg mest i sängen och vilade medan han underhöll Melvin så han skulle slippa bli utsatt för så mkt bakterier från mig. Låg och fixade lite med scrapbooken om Melvin :) Så mysigt då jag kikar på foton på honom som nyfödd!

Åkte och handlade på Maxi sen på kvällen, skulle egentligen vara hemma men behövdes mycket till dopet så jag följde med endå så att rätt saker inhandlades! Kvällen var lugn, Robin hann med att hämta dopklänningen hemma hos farmor och farfar :)

Idag tog vi sovmorgon :) Klev ur sängen först klockan 9! Innan dess var det familjemys i sängen!

Sen tog jag en kopp te och efter en liten stund kom min kära syster på besök! Alltid lika trevligt och kul att se henne med Melvin :) Hann färga håret som inte var så rött och sen så åt vi lunch o jag bakade lite kakor. På eftermiddagen gick vi hem till Jeanette med familj och kikade på deras hus samt fikade och umgicks lite :)

Sen hem igen då somnade Melvin och så middag, lax med sås och potatis idag :) Efter det har jag kollat av lite listor inför dopet, skönt att få lite koll på läget iaf. Har hunnit söva Melvin med <3 Om ett tag kommer Robin hem från jobbet med.

Ska väl kika lite mer på datorn sen är det dags att sova och imorgon blir det bland annat att köpa doppresent till hjärtat <3


Melvin med söta Wille(Jeanettes son) :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Söta killarna! :)

2011-10-25 @ 23:11:11
Postat av: Carin

När är dopet? Fin bild på dina småttingar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback