Måndag och marknad :)

Så var det ny vecka igen, hade en lugn helg med myskvällar. Så skönt att inte stressa runt på massor av aktiviteter och bara ta det lugnt. Skönt också att träna igår. Idag tog vi sovmorgon hela familjen då Robin var ledig. Gullungen ville ha mat vid 4 sen var han nöjd till kl 10. Han sov väl till ca 9 efter att han fått mat.

När vi väl klivit upp så var det frukost och göra oss klara samt mysa lite innan bussen till stan gick. Mötte upp min syster samt tog ut lite pengar innan vi gick ner till marknaden på Vaksalatorg :) Inte direkt så stor marknad men alltid lite kul att kika runt. Idag så blev det bara lite donuts att dela på samt en korv med bröd till lunch.

När vi kollat klart åkte Robin hem och jag följde med syster hem till henne. Efter nån timme där åkte jag och Melvin också hemåt, dock hoppade vi av vid konsum och hämtade ut klänningen som jag hade beställt till dopet den var lika fin som jag tyckte den var på bilden så det blir toppen :)

Blev lite rester till middag och sen har kvällen bara flutit på som vanligt, har lagt Melvin ganska nyss så nu ligger han och små babblar i sängen. Hoppas han vill somna snart bara så vi slipper en repris på gårdagskvällen.

Imorgon jobbar Robin ett par timmar på morgonen sen så möter jag och Melvin upp honom i stan och så myser de på stan medans jag kör ett träningspass :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback