Måndagsträning och massor av mys!

Dagen började med sovmorgon för hela familjen efter en skön natts sömn. Välbehövligt som vanligt! Klev upp vid 9 tiden och gjorde mig redo för att åka och träna. Provade göra en smakportion med havregröt till Melvin också, finns ju inga mjölkfria till de i hans ålder så fick göra egen av mixade havregryn och ersättning,  han slukade det fort som attan.

När jag varit i stan och tränat och satt mig på bussen hemåt igen så ringde Robin o sa att såfort jag kom hem måste han direkt till jobbet då de helt plötsligt hade ändrat så han skulle börja flera timmar tidigare idag. Var bara att cykla till tåget såfort jag kom hem för hans del medans jag myste vidare med Melvin.

Åt lite lätt lunch och sen var det mer lek och mys med sötisen. Saknar honom super mycket när jag är och tränar men jag vet ju såklart att han har det bra med sin pappa :)

På eftermiddagen gjorde jag 2 istärningslådor med en mixad puré till Melvin, blev en blandning mellan morot, palsternacka och potatis. Skönt att få lite färdigt i frysen så man lätt tar fram. Passade också på att ställa in middagen i ugnen, va nån färdig tacogratäng som smakade helt okej men som enligt mig inte var värd pengarna.

Sen kom pappa och vi åkte till stan för att storhandla samt hämta hem bilen. Efter det har vi bara haft en lugn kväll, just nu söver Robin sötnosen. Han kom hem för ca 1 timme sen från jobbet.

Imorgon är det bvc och spec. tandläkaren som gäller för min del. Gillar ju verkligen inte tandläkarbesök men nu ska jag kräva hjälp (läs tandställning) för mitt bett, enligt diverse källor på nätet skulle jag behöva tandställning ca 6 mån och sen skulle det bli bra så vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att de hjälper dig nu!!

Postat av: Emma

Hur gör du hans gröt? Min son tål inte heller mjölk...

2011-10-18 @ 08:41:08
URL: http://linus-keven.blogspot.com/
Postat av: Felicia - Mamma till Melwin ♥

sv: Ja eller hur! :) Vi ska ha dopet nästa lördag. Den 29:e alltså. Ni då? :)

2011-10-19 @ 00:22:19
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback