Träning och smakportion

Idag var Robin ledig så vi kunde ligga och mysa tillsammans med Melvin i morse :) Åkte in till stan hyfsat tidigt på förmiddagen då Robin behövde kolla upp lite saker på arbetsförmedlingen och jag skulle köra ett träningspass på gymmet, första gången på över ett år! Vågade ju inte träna under grav. Var så skönt att komma igång igen och jag körde på rätt bra, kände efteråt att det hade tagit bra. Längtar redan tills på onsdag då jag ska träna igen.

Medans jag tränade så hade Melvin och Robin varit runt i olika butiker och Robin hade köpt en vintermössa till vår lilla plutt. Efter min träning kollade vi lite träningskläder innan vi åkte hemåt igen.

Väl hemma blev det fotografering av sötnosen och sötnosen med mig och med Robin, så kul att ha fina bilder när han blir äldre och jag ska definitivt framkalla endel av de jag tog idag.

Åkte och storhandlade innan middagen på Ica Maxi samt tog en sväng förbi någon utförsäljning på Fyrispark dock köptes inget där. Väl hemma åt vi pastasås till kvällsmat. Efter att vi hade ätit fick Melvin sin första smakportion och jösses vilka miner han gjorde var så kul att se, visar ett par bilder från det här nedanför. Sen mysa med Melvin innan det var dags för matning och läggning. Nu sover han är brevid mig mitt lilla hjärta <3 Värmer i hjärtat varje gång jag tittar till honom!

Ska väl sitta här vid datorn ett tag till har jag tänkt, sen väntar sängen och karlavagnen :)



Kommentarer
Postat av: Marie

Imorrn blir det första smakisen för Tove =D

tyvärr funkar inte spraya vatten på våra katter. De tycker nämligen vatten är roligt.......men om 1-2 år hoppas jag vi bor på bottenvåning=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback