Lugn fredag :)

Dagen har som rubriken antyder varit riktigt lugn, skönt att slippa stressa med. Började med sovmorgon och klev inte upp förrän 09.30. Sen var det lite lätt städning, dammsög samt dammtorkade lite. Därefter lite mys innan min mamma kom och hälsade på oss :) Kul att se Melvin med henne, märks att han har träffat henne mycket så han känner igen henne.

Åt lite sallad till lunch och sen åkte hon hemåt igen, Melvin och jag passade på att ha en mysig lugn eftermiddag då. När Robin kommit hem så passade jag på att baka lite cupcakes. Har också hunnit med en kort promenad runt kvarteret, ville prova vad Melvin tyckte om att få sitta lite i vagnen då han inte gillar att ligga ner när han är vaken. Det var en riktig hit så nu har jag bytt på vår vanliga vagn med :)

Blev sen middag, tacos o så mys med cupcakes efteråt. Imorgon ska jag och Melvin antagligen följa med och kolla när pappas särbo med hund ska vara med i en tävling, har ju aldrig varit på hundtävling förut.


Min lilla älskling provar sitta i den gamla vagnen (den vi hade med till London)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback