Mixdag (en bra sådan)

Idag har det verkligen varit en "mixdag" har pysslat med diverse olika saker helt enkelt.. Åkte in på morgonen för att träffa syster, sen gick vi till tatueringsstudion där jag blev tatuerad. Efter det så gick vi till Gränby C och kikade, köpte inget denna dag.

Åt lite korv med bröd och sen hemåt igen. Mys med Melvin o lugnt ett tag, när pappa kom hem så böev det en tur med motorcykeln.

IKväll har jag bara tagit det lugnt, smörjt tatueringen och nu ska jag smörja igen o så borsta tänderna för att kunna gå o lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Marie

Har kört Philips och mam men ingen fungerade igår med ersättning i. La lite ersättning i hennes mun och det verkar som det är den hon inte tycker om för hon vägrade svälja.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback