Onsdagen - Resan till Vadstena

Börjar med att skriva om onsdagen, dagen då vi åkte till Vadstena. Dagen började lugnt som vanligt, sen satte jag igång att packa ihop allt som skulle med dit och försökte se till att inget blev glömt. Dock glömde jag mitt schampoo och balsam endå men Melvins saker var med iaf :)

Åt lite lunch och myste/lekte med Melvin ett tag. Sen kom pappa och då gjorde jag mig klar innan vi åkte mot stan för att hämta Anki och möta upp
syster med pojkvän. Sen bar det av ner mnot Vadstena, stannade till i Örebro för att äta lite kvällsmat på Max innan vi åkte vidare. Där fick Melvin prova sitta i bollhavet, han blev alldelles till sig av alla färger! Melvin var supersnäll i bilen och sov en stor del av resan, dock blev han lite ledsen i slutet då han vaknade och det var mörkt men när jag tände lampa och lekte lite med honom så blev han lugn igen :)

Kom fram vid 21.30 tiden till Vadstena och då blev det att sitta och prata en stund innan vi bäddade och la oss för att sova.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh Melvin, vilket fint namn! :) Söt var han också!



Kika in på min nyöppnade blogg där jag säljer egengjorda saker i vitt, lite shabby chic - kanske en personlig skylt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback