Solig höstdag :)

Idag har det varit en riktigt fin höstdag :) Blev en promenad på 1 timme ungefär mitt på dagen, skönt att komma ut lite och så passade jag på att gå förbi farmor och farfar för att lämna dopinbjudan. Passade på att fota lite också när jag endå var ute. Väl hemma blev det att mysa med min lilla gosiga prins <3 Så underbart att ha honom nära!

Sen har vi mest tagit det lugnt och Melvin har lekt under babygymmet igen, Robin jobbade hela dagen så jag och sötisen var ensamma. Har kört en maskin tvätt också, trodde faktiskt att dagen skulle gå segare än den gjorde med tanke på att jag och Melvin var ensamma.

Om en stund kommer Robin från jobbet och då ska vi äta middag och mysa framför Tv/film är det tänkt.


Sötisen idag på promenaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback