Söndagseftermiddag på Gränbycentrum :)

Dagen började riktigt lugnt här, bara mysmorgon jag och Melvin medans Robin var på jobbet. Sen efter lunch åkte vi till Gränby Centrum för att träffa två andra mammor med deras små :) Fick hålla jättesöta tvillingar som bara vägde runt 2,5kg! Dessutom så fick Melvin tåflörta lite med en tjejbebis :)

Gick runt där ett par timmar, dock köpte jag bara flytande Alvedon till Melvin. Ska ju endå shoppa massor kommande vecka. Som vanligt skötte sig Melvin exemplariskt och var jättesnäll!

När vi kom hem igen var det högtid att äta middag, så först fick Melvin mat och sen slängde jag ihop pastasås till mig och Robin. Resten av kvällen har varit lugn, imorgon är det ännu en ny vecka med lite blandade planer men större delen av veckan kommer spenderas borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback