Vaccination och mammaträff :)

Idag var det då dags för Melvins första vaccination, min lilla plutt <3 Han var så duktig och skrek nästan inget när han fick sprutorna, när det var färdigt lugnade han ner sig snabbt. Åkte efter besöket på Bvc in till stan för att träffa ett par tjejer med bebisar för gravid/mammaträff :) Alltid lika trevligt! Köpte en body samt en bok där man fyller i information till Melvin.

Dock var Melvin gnällgare än vanligt, märks att han blev påverkad av vaccinet. När vi kom hem så fick han lite alvedon och sen har han varit i Robins famn mest hela kvällen!

Jag lagade till en köttgryta med ris till middag som blev stark men god :) Kul att laga nått som vi sällan brukar äta.

Nu ikväll har jag pysslat med dopinbjudningarna och är äntligen klar med alla så jag kan posta de som jag nu gjort iordning :) Skönt att få det gjort, känns mycket bättre att skicka dem i god tid så de bjudna har långtid på sig att avgöra om de vill/kan komma.

Imorgon är tanken att vi ska gå och posta inbjudningarna samt packa ihop det som ska med på minisemestern. Tar väl halvadagane som vanligt och sen åker vi på eftermiddagen. Kanske hinner med en liten uppdatering här innan vi åker.



Melvin och söta Amy idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback