Onsdag - Mys och gunga

Var hemma på förmiddagen och tog det lugnt, känner mig inte på topp fortfarande. Efter att Melvin hade sovit sin middagslur mitt på dagen så kände jag att det var dags att komma ut en liten stund iaf. Solen sken och det var hela 17 grader så då kändes det dumt att bara vara inne hela dagen. Gav Melvin lunch och så fick han bada så han blev ren.

Gick ett litet varv i kvarteret och sen till en lekplats som har babygungor. O så fick sötnosen gunga då, o som han älskar det :)

Efter att Melvin fått gunga en stund gick vi hemåt igen och så fick han lite mellanmål. Spelade lite medans sötnosen pysslade med sitt och sen myste jag med honom när han ville komma upp i min famn. Därefter var det middag för honom och så sova en stund. Då passade jag på att påbörja middagen för oss vuxna, kyckling i sötsur sås och ris.

Melvin fick smaka lite av vår mat eftersom den inte innehöll mjölk och det tyckte han om :) Sen busade han med min pappa, han är så kär i sin morfar. Kul att se att han verkligen tycker om sin morfar så mycket och jag har en känsla av att de kommer ha en speciell relation iom att de träffats nästan varje dag sedan Melvin föddes :)

Nu ska jag gå och mysa med Melvin och ge honom sitt kvällsmål innan Robin ska söva honom för natten <3 Senare blir det nog tv-tittande.



Kommentarer
Postat av: Emma

Han är ju bara för söt :)

2012-04-25 @ 21:05:03
Postat av: lucia

Nä men så söt han e =)

Kram

Svar: Tack tack :)
summermom.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback