Torsdag - Mammaträff och besök på akuten

Dagen började lugnt, gjorde mig och Melvin klara för mammabebis träff och sen åkte vi och hämtade Emma med tvillingarna i stan. Därefter bar det av mot Björklinge för mammabebis träff. Var verkligen fullt hus denna gång men jättetrevligt! Blev bjuden på både lasagne och kladdkaka :)

Efter det så lämnade jag av Emma och tvillingarna och åkte för att träffa syster en stund innan jag skulle hem flr att packa. Tyckte Melvin hosade mer så bad Robin ringa till bvc och rådgöra. Fixade lite småsaker på Gränby, sen vi syster och åkte hemåt.

Fick ett samtal tillbaka från bvc och efter lite råd fram och tillbaka så tyckte de att vi endå skulle åka in till akutmottagningen. Sagt och gjort så det gjorde vi, efter lite snabb kvällsmat för att orka med. Väntan var lååång, från det att vi kom dit tills att vi åkte hem tog det ett x antal timmar. Lyckades iaf få utskrivet luftrörsvdgande efter lite tjat.

Hem och lägga Melvin och så slänga ner kläder och annat nödvändigt i väskan innan jag stupade i säng, alldeles dötrött var jag då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback