Torsdag - Mys och lite shopping

Dagen började lugnt, startade dagen med en dusch för att vakna till då gårdagens kväll inte alls var särskilt rolig..

Åt frukost och myste samt gav Melvin lunch. Sen bestämde vi oss för en tur till Gränby då Robin ville köpa en bok och jag ville kolla på kläder att ha på dop. Hittade bara en skjorta till Melvin som jag sett innan men annars heldött :/ En klänning som jag hade velat ha fanns bara i större storlekar. Åkte till bolandcity för att kolla där med men ingenting där heller.

Efter misslyckad klädshopping åkte vi hemåt så Melvin fick mat och jag kunde förbereda dagens middag. Sen lekte vi, spelade och myste. Sötnosen var så gnällig och ville ingenting, anatgligen var det kombinationen trötthet och ont av tand som gjorde det. Smörjde med tandgelen innan han blev lagd i sin säng för natten så hoppas att det ska hjälpa.

Nu har jag gått igenom ett par klädkorgar i garderoben på jakt efter dopkläder men tyvärr inga fynd än så länge.. Får se vad jag kan hitta på, har ju lite mer än 1 vecka på mig iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback